2011-01-02

Alla lediga jobb i Sverige!


Då har vi tagit ett steg mot vår release av alotofjobs som är vår kommande applikation på Facebook!

Vi börjar med att släppa "alla lediga jobb i Sverige" på vår portal alotofpeople.

Där finner du mellan 29 000 och 35 000 lediga jobb i Sverige, allt beroende på när du loggar in, och hur "konjunkturen" ser ut!

Titta gärna in för att leta ditt nya jobb, eller varför inte "hitta ett jobb till någon som behöver det"!


/Johny Alm

Här hittar du min LinkedIN profil!

Här hittar du min facebookprofil!

Testa oss om du söker säljare! www.alotofpeople.se är helt inriktade på säljare och har en metod som vi betraktar som REKRYTERING 2.0! Ring 031-352 22 60 så bokar vi ett möte med dig!


2 kommentarer:

  1. Efter att varit inne på "alla lediga jobb" så har jag dels några frågor, dels några kommentarer/förslag.

    1. Ni säger ALLA jobb, vilka databaser plockar ni jobben ifrån? känns inte som att det är jättemånga fler i förhållande till platsbanken.

    2. Jag saknar "distansjobben" alltså det AF kallar för ospecifierad arbetsort.

    3. Eftersom jag bor i en liten kommun, Alvesta, där ni just nu listar 17 jobb, saknar jag en "visa alla" funktion. Att behöva klicka vidare in i listor med 1-2 jobb inom varje kategori känns onödigt jobbigt.

    4. Jag hade fler funderingar innan jag började skriva, men dom försvann på vägen. Jag återkommer kanske om dom senare.

    mvh

    Tommy Kreutner
    tommy (a) kreutner.se

    SvaraRadera
  2. Hej Tommy,

    tack för din kommentar och dina förslag. Här är svaren:

    1 Vi indexerar f n endast arbetsförmedlingens jobb, men har planer på att utöka detta inom kort!

    2 Distansjobben, ja de saknas, de levereras inte via webservice från AMS idag, vi får se hur vi skall kunna få fatt i dem!

    3 Bra förslag, skall titta på det bums!

    4 Varmt välkommen med dina idéer framöver!

    SvaraRadera