2010-08-19

Nu gör hon det igen - Tanja Parkkila utmanar etablissemanget

Heja Tanja!

Du är REKRYTERA 2.0 in person!

Nästan så man faller omkull i vinddraget av din energi, ditt engagemang och din passion!

Till er alla andra så vill jag att ni kollar in Tanjas olika initiativ Dolda Jobb på facebook och det senaste tillskottet TUSEN NYA JOBB för ungodmar på TVÅ MÅNADER!

Tanja utmanar en budgetstyrd och otymplig organisation som AMS - hon ber oss alla att hjälpa till att dra fram 1000 nya jobb i ljuset på två månader!

Min "bet" är - hon kommer att lyckas!

METRO har också uppmärksammat initiativet! Kan tro det!

Jag vill ha henne som VD i mitt företag! BUMS!

/Johny Alm

Här hittar du min LinkedIN profil!

Här hittar du min facebookprofil!

Testa oss om du söker säljare! www.alotofpeople.se är helt inriktade på säljare och har en metod som vi betraktar som REKRYTERING 2.0! Ring 031-352 22 60 så bokar vi ett möte med dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar